EARLY MORNING

Helt sjukt för mig att vara uppe vid den här tiden, när jag varken har skola eller jobb just nu.
Eller ja, jag var ju uppe klockan 6 redan faktiskt.

Har haft så sjukt svårt att sova sedan jag var så där sjuk.
Men just ida gör det inte så mycket att vara uppe så tidigt, det är ju så jävla fint väder!
Är dock rätt kallt fortfarande, men kan ju alltid hoppas på att det blir varmare under dagen.

Skulle tydligen vara närmare 20 grader nu i helgen och jätte bra väder enligt min pappa.
Så får ju hoppas att farsgubben har rätt nu! :)

Åh lilla pappa.. han ska ju opereras nu den 16:e. Han har problem med båda höfterna, så dom ska opereras en i taget.
Nu går han med kryckor och vääldigt långsamt, stackarn. Klagar dock inte så mycket på smärtan, förutom om man frågar.
Ska sitta och vänta på sjukhuset medan han opereras och hoppas på att allt går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0