SNAKES

Kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare, men ett av mina husdjur är en orm.
Min lilla gullegris på 6, snart 7, år, Nikko:



Har haft honom sedan jag var 14 år och har alltid varit intresserad av reptiler överhuvudtaget.
Mamma blev tokig på mig för att jag alltid sprang efter alla ormar jag såg när jag var liten, haha.

Hur som helst, nu är det så att min gullegris (gullesnok..?) ska få en ormkompis! Wiie :)
Djuraffärn borta på Värmdö ska nämligen göra sig av med sin som dom har där och frågade mig idag om jag ville ta den. Så ja, reptil-älskare som jag är kunde jag inte tacka nej, haha.

Har ju ett extra terrarium till övers, så det får bli nya ormens hem om Nikko och den inte går ihop.
Måste dock komma på ett bra namn till den, men blir lite svårt då de inte vet om det är en hona eller hane.
Men vi ska nog komma på något. :)

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

haha jag vet men vill inte ha groupies vill ha boobies ;)

2011-04-10 @ 14:47:42
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0