LUFTVÄGSINFEKTION

Var hos läkaren igår, eftersom varken febern eller det här med andningen hade blivit bättre.
Fick konstaterat att det var luftvägsinfektion med en virusinfektion i hela kroppen.

Så fick först sitta och inhalera en slags astma-medicin som ska vidga luftrören.
Har haft astma sedan jag var nio, så när jag blir förkyld så får jag extremt svårt att andas oftast.

Sedan fick jag antibiotika och cocillana (hostmedicin m. morfin i) utskrivet.
Dock gjorde jag misstaget att inte äta innan jag tog medicinerna idag,
vilket resulterade i ett jävla illamående och det känns som om jag är åksjuk typ.

Illamåendet kommer av min älskade magkatarr, som gjort min mage vääldigt känslig mot mediciner osv.
Men, efter många timmar lyckades jag klämma i mig lite mer än en brödskiva, så illamåendet försvann successivt.

Nä, fy fan.. när jag blir sjuk, så blir jag verkligen sjuk.
Men nu är det förhoppningsvis på bättringsvägen! Femte dagen med feber dock.. :/

Tråkigt inlägg.. jag vet.



Scania Hälsocenter, helt klart bästa "vårdcentral" jag varit på!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 12:30:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0