FAIL

Blev ingen arbetsintervju i måndags. Började må så jävla dåligt.. så fick boka om tiden.
Istället blir det på tisdag nästa vecka.

Usch.. dessa två dagar har varit dagar i fustration och irritation.
Vi har haft en inneboende, pga att han inte orkade bo med sin sambo längre.
Men jag har aldrig varit med om att någon betett sig som en parasit mer än vad han gjorde.

Snyltade på våran mat och betedde sig som om han var på hotell.
Dessutom använde han min dator innan han tog hit sin, och vad ser jag sen? Jo, äcklet har suttit och porrsurfat på min dator! Sådant får mig så jääävla förbannad.. idiot!
Och han skulle vara en vän till min pojkvän.. sjukt vad man kan ändra uppfattning om någon fort.
Men.. nu är han borta i alla fall. Sjukt skönt!

Haha ber om ursäkt för detaljerna. Men tro mig.. finns mycket mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0